Bagaimana boleh air Mencegah ketiak Berpeluh?

Bagaimana boleh air Mencegah ketiak Berpeluh?

Selain daripada menjadi lemak pembakar yang cekap dan otot-pembina, air juga dikenali sebagai salah satu yang terbaik peluh-busters. Bust mitos bahawa ini adalah berdasarkan kepada khabar angin semata-mata, kerana air telah terbukti untuk Mencegah ketiak Berpeluh.

Air minuman asas anda

Di antara semua makanan dalam bentuk cecair yang anda boleh mengambil untuk mengawal peluh, air minuman yang tulen akan menjadi yang terbaik. Selain daripada menjadi dahaga-pelindapkejutan, ia juga menyegarkan. Murah dan mudah untuk makan, ia boleh didapati secara meluas di mana-mana anda berada. Di rumah, di pejabat, atau di gym, anda sentiasa boleh mendapatkan memegang air untuk memenuhi keperluan harian anda 8 gelas atau lebih.

Bagaimana air minuman menghalang peluh

Sebagai fungsi asas, air membantu menggalakkan metabolisme yang lebih sihat, lebih lancar. Air minuman mengisi semula bekalan nutrien terlarut kepada sel-sel badan anda. Ia membolehkan badan anda untuk bekerja sehingga tulang dan otot, dan ia membantu badan anda sejuk selepas sesuatu aktiviti. Kerana air tidak mengandungi kalori yang tidak diingini, ia tidak meningkatkan suhu badan anda atau tidak disimpan sebagai tenaga yang berlebihan akan dibebaskan sebagai haba atau peluh.

Bagaimana minuman berasaskan air membantu

Minuman berasaskan air seperti jus buah-buahan dan shake semula jadi kaya dengan serat, mineral, dan vitamin, terutama vitamin C. Citrus buah-buahan seperti lemon atau oren dan buah-buahan seperti daging buah seperti semua jenis beri membebaskan sistem anda dan menyembuhkan anda daripada peluh dan bau. Sebagai minuman yang kaya dengan kalsium, susu juga membantu mengurangkan dan mencegah ketiak Berpeluh.

Untuk menjadi berkesan, mana-mana teknik peluh-busting perlu bertindak tegas kepada masalah peluh yang menyebabkan tetapi pada masa yang sama lembut pada peluh terlantar orang-orang seperti anda yang semangat dan harga diri rebeh di jurang. Busters peluh semula jadi seperti air adalah nyata hidup penyimpan. Kerana air semula jadi boleh Mencegah ketiak Berpeluh, ia tidak membahayakan keselamatan anda dan tidak menjejaskan kesihatan anda. Malah, ia membolehkan anda untuk hidup yang lebih lengkap, hidup lebih lama tolak kesan sampingan berpeluh ketiak.

2 komentar: