Binaural Beats - Pelepasan Sakit Asli Bantuan

Binaural Beats - Pelepasan Sakit Asli Bantuan

Berdegup binaural telah diketahui sebagai sangat berkesan untuk semua kesakitan secara semulajadi. Mereka mencapai matlamat ini dengan bekerja secara langsung dengan otak untuk menghasilkan lebih endorfin yang seterusnya sangat membantu mengurangkan rasa sakit.

Biasanya otak akan menghasilkan endorfin apabila kita melakukan senaman berat. Ramai daripada anda mungkin telah mempunyai pengalaman sama sekali rasa sakit percuma manakala endorfin anda telah mengepam kuat.

Bayangkan bagaimana anda boleh membantu mana-mana sakit kronik dan sakit jika anda boleh mengawal siaran anda endorphin berlaku apabila anda benar-benar memerlukannya. Berdegup binaural selamat boleh membantu anda untuk berbuat demikian dan banyak orang telah berjaya dalam menggunakan perisian pemerangkapan ilham untuk melegakan kesakitan.

Bagaimana Adakah Endorfin Kerja?

Endorfin semulajadi hormon yang disimpan di dalam kelenjar pituitari. Mereka mendapat dirembeskan daripada kelenjar semasa latihan fizikal dan merebak ke seluruh badan, kebanyakannya kepada saraf tunjang.

Akhirnya endorfin dihasilkan oleh otak dan berada di sana untuk membantu menghilangkan kesakitan dari badan. Mereka adalah yang benar melegakan kesakitan semula jadi.

Bagaimana Binaural Beats boleh Bantuan?

Mereka bekerja secara langsung dengan frekuensi otak anda. Dengan menyampaikan dua frekuensi berasingan dalam setiap telinga individu, otak akan membuat kekerapan ketiga yang akan menjadi perbezaan antara kedua-dua dibentangkan. Kekerapan ketiga akan menjadi negeri frekuensi yang sangat rendah yang boleh membenarkan kita untuk mengalami pelbagai negeri fikiran diubah.

Bergantung kepada kekerapan dibentangkan, ia adalah mungkin untuk memberi isyarat kepada otak untuk bersantai lengkap, memori yang lebih baik, tumpuan yang lebih jelas dan endorphin melepaskan.

Jika melegakan kesakitan adalah apa yang anda cari adalah penting untuk mendapatkan audio binaural yang telah diprogramkan secara khusus untuk melepaskan endorphin. Audio yang biasanya boleh dimuat turun dalam format MP3 dan mereka cenderung untuk menjadi sangat berpatutan.

Berdegup binaural membantu kita untuk berehat otak ketika membentangkan frekuensi yang betul untuk hasil yang diharapkan.
Kajian telah menunjukkan bahawa menggunakan berdegup binaural untuk menghilangkan rasa sakit telah amat berkesan. Mereka adalah 100% selamat dan benar-benar terbukti secara saintifik. Ada apa-apa kehilangan dengan cuba mereka dan semuanya untuk mendapatkan ... termasuk sebuah badan bebas kesakitan dan fikiran.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar