Satu badan beralkali adalah Perubatan Terbaik Untuk Penyembuhan dan Optimum Kesihatan dan Kesejahteraan

Satu badan beralkali adalah Perubatan Terbaik Untuk Penyembuhan dan Optimum Kesihatan dan Kesejahteraan

Sebuah badan alkali dibekalkan dengan sumber mineral alkali diperlukan untuk kesihatan yang optimum dan kesejahteraan. Ia juga kaya dengan antioksidan dan oksigen yang membolehkan anda untuk melawan radikal bebas yang mengancam kesejahteraan anda dan kehidupan anda setiap hari. Alkalizing harus menjadi sebahagian daripada rutin harian anda untuk penyembuhan dan menjaga kesihatan anda. Tanya diri anda bagaimana anda ingin merasa sehingga nafas terakhir anda.

Manfaat alkalizing dan bagaimana ia berfungsi untuk menyembuhkan anda di dalam dan keluar:

Dengan kos penjagaan kesihatan mencapai tahap tertinggi, berjuta-juta orang kini tanpa penjagaan kesihatan yang meletakkan mereka pada risiko kehilangan semua yang mereka perlu sekiranya tinggal di hospital tersebut. Walaupun anda mempunyai penjagaan kesihatan, anda perlu membayar lebih dan lebih banyak wang setiap kali anda pergi ke doktor atau mengisi preskripsi. Badan yang beralkali tidak perlu terlalu bimbang tentang kos perubatan kerana terus-terang ia telah dikurangkan atau dihapuskan isu-isu kesihatan banyak dan jarang mempunyai untuk mendapatkan rawatan perubatan. Tanya diri anda apa yang akan menjadi seperti.
Mineral alkali seperti kalsium, kalium, natrium dan magnesium yang diperlukan untuk badan anda untuk melawan radikal bebas. Jika anda tidak mempunyai dalam mineral ini badan anda mencuri mereka dari tulang, gigi dan bahagian-bahagian badan anda untuk menampan semua asid dimetabolisme oleh sistem anda. Kita semua mempunyai asid terlalu banyak dalam sistem kita kerana diet, pencemaran dan tekanan. Asid terlalu banyak menyebabkan asidosis yang membawa kepada penyakit, dan asid ini menjadi penyakit makanan yang perlu untuk berkembang dan membiak.
Badan yang beralkali mempunyai jumlah yang cukup oksigen dan antioksidan yang membantu dalam melawan percuma radicals- asid dan toksin yang menyumbang kepada penuaan dan penyakit. Antioksidan adalah bertentangan dengan oksida. Oksidan adalah apa yang menyebabkan paip berkarat. Oksida seperti asid. Jika anda makan banyak makanan yang diproses, gula atau soda anda sedang pengoksidaan sel-sel anda, organ-organ, gigi dan tulang. Makanan yang diproses dan dipelihara adalah racun kepada badan anda. Makan banyak sayur-sayuran berdaun hijau dan sayur-sayuran dalam berwarna dan buah-buahan kerana ia mengandungi jumlah yang tinggi "anti-oksida." Bahan-bahan ini adalah hadiah alam semula jadi kepada anda untuk membantu anda mendapatkan dan mengekalkan kesihatan yang optimum. Sekarang adalah masa terbaik untuk menambah lebih banyak daripada mereka untuk diet anda.
Badan yang beralkali mempunyai alat untuk memulihkan diri sendiri kerana ia mampu untuk mengekalkan pH darah yang biasa. Apabila mineral alkali telah diambil dari kawasan-kawasan lain ia melemahkan semua sistem badan, menetapkan anda untuk penyakit dan penyakit-penyakit kronik. Darah anda akan melakukan apa sahaja untuk mengekalkan keseimbangan yang betul, walaupun pada kos kesihatan anda. Apabila anda mempunyai gejala sakit kronik, arthritis, diabetes, kanser dan mana-mana pelbagai penyakit lain, anda tahu anda telah mencapai titik acidosis- asid terlalu banyak. Perubatan moden hanya merawat gejala, bukan penyebabnya. Memilih cara semula jadi dengan makanan alkali dan air beralkali boleh menyelamatkan nyawa anda. Kami tidak memilih gaya hidup yang lebih sihat kerana kita cuba untuk hidup longer- kita memilih supaya kita tidak perlu untuk hidup 10-12 tahun yang lalu ketagih kepada mesin-mesin dan dalam keadaan koma terdekat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar